کرج، بلوار ملاصدرا، چهارراه نبوت ، برج پارسه ، طبقه اول
34210482 - 34210481 (026)

زیبایی لبخند شما با بلیچینگ

زیبایی لبخند شما با بلیچینگ

بارها و بارها با دیدن سلبریتی ها و خواننده ها آن چیزی که به ذهنتان خطور کرده این بوده است که چطور دندان هایی به این سفیدی دارند، تلاش فکری سطحی، ما را به این نتیجه می ساند که حتما خمیر دندان خوبی استفاده می کنند، اما خامی این فکر امروزه برای ما پخته شده، چرا که هم اکنون بسیاری گوگل را بالا و پایین می کنند تا مرکز معتبری را برای انواع روش های سفیدی و مرتب کردن دندان هایشان پیدا کنند.

این حقیقت که امروزه کشورمان از بن بست های تکنولوژی بیرون آمده و پا به پای آن پیش می رود، موجب هجوم سیل عظیمی از افراد به کلینیک های زیبایی شده است. حالا دیگر  به عجایب زیبایی از پشت قاب تلوزیون نگاه نمی کنیم. تمام زیبایی ها بیخ گوش ماست.

دندان-های-سفید
دندان-های-سفید

این ها را گفتیم که راه نوینی در زیبایی دندان ها را که به تازگی وارد بازار رقابت دندان پزشکی شده است را معرفی کنیم. بله، شاید حدس زده باشید، اسم این روش به گوشتان خورده است ، بلیچینگ دندان، اگر مشتاق دانستن چم و خم انجام آن هستید  می توانید توضیحات کلینیک دندان پزشکی پارسه را در اینباره بخوانید:

همه چیز درباره بلیچینگ دندان

این روش هم به مانند دیگر روش های زیبایی دندان،  دندانی سفید را برای شما به ارمغان خواهد آورد.  بلیچینگ درمانی برای تیرگی دندان ها براثر استفاده از خوراکی های دارای رنگدانه تیره مثل چای، قهوه، توت فرنگی و گوجه فرنگی و … و حتی براثر استعمال سیگار ایجاد می شود.

بلیچینگ این مزیت را دارد که افراد می توانند آن را در منزل نیز انجام دهند و این مزیت از هزینه آنها برای زیبایی دندان کم خواهد کرد. در ادامه هر یک از دو رو ش بلیچینگ در مطب و بلیچینگ در منزل را توضیح خواهیم داد.

بلیچینگ در مطب

در روش بلیچینگ در مطب می توانید از روش با لیزر و روش بدون لیزر استفاده کنید.

تفاوت این دو روش با هم در اشعه یو وی است، که بودن آن عمل سفید کردن را تسریع می کند.

در هر دو این روش ها با مواد مخصوص روی لثه را پوشانده و حجم زیادی از مواد سفید کننده را رو ی دندان می ریزند سفید شدن دندان ها گاه بر اثر گرما و گاهی بر اثر نور و در آخر هم بخشی به صورت شیمیایی ایجاد می شود.

بلیچینگ دندان در منزل

فرق این نوع بلیچینگ با بلیچینگ درمطب زمان نتیجه دهی آن ها است . به صورتی که انجام آن را در مطب حدود نیم ساعت ولی در منزل با گذشت چند هفته و گاها یک ماه صورت می گیرد.

در این روش متقاضی به پزشک مراجعه کرده و قالب همراه با یک تمپ از دندان  برایش ساخته می شود که باید مواد بلیچینگ را روی آن ریخته و به مدت بیست دقیقه در  دهانشان نگه دارند. این عمل باید هر شب انجام شده ولی بسته به نوع مواد، بین هفته یک بار یا ماه یک بار نیز متغییر است.

کلینیک دندانپزشکی پارسه متشکل از مجموعه ای از متخصصین حرفه ای می باشد که خدمات بسیاری با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بلیچینگ می توانید با شماره های 34210481(026)-34210482(026) تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه نمایید.

آیا جواب دهی این روش قطعی است؟

باید در جواب این سوال بگوییم که تا کنون آمار نتیجه بخش 50 تا 70 درصدی از موفقیت آمیز بودن آن خبر می دهد.

هزینه بلیچینگ

برای دانستن قیمت می توانید به سایت دندان پزشکی پارسه مراجعه کرده و بهترین تصمیم را برای زیبایی دندان هایتان بگیرید.

سایر خدمات کلینیک دندانپزشکی در کرج:

لمینیت دندان

ایمپلنت دندان

کامپوزیت دندان

دندانپزشکی اطفال در کرج

ارتودنسی

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه
Call Now Button