کرج، بلوار ملاصدرا، چهارراه نبوت ، برج پارسه ، طبقه اول
34210482 - 34210481 (026)

بهترین دندانپزشک زیبایی چه ویژگی هایی دارد ؟

عکس متحرک دندانپزشک

افراد در هر سنی ممکن است به دندانپزشکی مراجعه کنند و خدماتی را دریافت نمایند. برخی برای درمان و ترمیم دندان ها مراجعه می کنند و عده ای دیگر هم برای خدمات زیبایی دندانپزشکی مانند اصلاح طرح لبخند.

اما سوالاتی که ممکن است دغدغه بسیاری از افراد باشد این است که بهترین کلینیک دندانپزشکی کدام است؟ به کدام دندانپزشکی مراجعه کنیم؟ بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی چه ویژگی هایی دارد؟ و… در ادامه قصد داریم به این دسته از سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

دندانپزشکی زیبایی

دندانپزشکی زیبایی  در واقع روشی است که به اصلاح مشکلات ظاهری دندان ها می پردازد و در حقیقت کاربرد اصلی آن برای زیبایی دندان و ایجاد طرح لبخند برای افراد می باشد، به کمک دندانپزشکی زیبایی امروزه ایرادات دندان مانند شکستگی ها ، لب پریدگی ها ، بد رنگی و بد فرمی شان اصلاح شده و با ظاهری طبیعی و زیبا نمایان می شوند. تاثیر زیبایی دندان در زیبایی کلی چهره بر کسی پوشیده نیست و البته باید به این مساله دقت داشته باشید که انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی از اهمیت ویژه ای برای رسیدن به این مهم برخوردار است. به منظور اصلاح و بهبود ظاهر دندان ها تکنیک هایی ارائه شده است که افراد بتوانند در کم ترین زمان ممکن بهترین نتیجه برای اصلاح مشکلات دندانی را دریافت نمایند، افرادی که مشکلاتی در رابطه با ظاهر بد دندان مانند دندانهای زرد ، دندانهای تغییر شکل یافته و مشکلات مشابه دارند ، معمولاً به جای دندانپزشک عمومی به دندانپزشک زیبایی مراجعه می کنند.

تمایل به زیبا بودن در تمام دوران زندگی افراد نقش مهمی دارد و برای رسیدن به آن روش های گوناگونی وجود دارد. یکی از عوامل تاثیر گذار در زیبایی چهره، سفید کردن دندان ها و اصلاح طرح لبخند می باشد که لبخندی زیبا و دلنشین را به فرد هدیه می دهد. خوشبختانه راه های گوناگونی برای اصلاح طرح لبخند وجود دارد که در بهترین دندانپزشکی زیبایی در کرج استفاده می شود که در این مقاله به آنها می پردازیم.

امروزه روش ها، تکنیک ها و ابزار های بسیار نوینی برای ایجاد دندان زیباتر ارائه شده است، شاید در گذشته های نه چندان دور تنها اقداماتی که برروی درمان های دندانپزشکی بیشتر بر روی کشیدن دندان و پر کردن دندان متمرکز بود و اهمیت کمتری به درمان های زیبایی داده شد. اما با نوآوری های فناوری و بهبود سطح درمان های ارائه شده به مردم ، پزشکان و مشتریان نیز تمرکز بیشتری روی درمان های زیبایی دندانپزشکی نشان داده اند. این امر به این دلیل است که ، درمان های زیبایی دندانپزشکی عمدتاً منجر به ایجاد دندان های مناسب ، درخشان و زیبا می شوند که نه تنها لبخند خوبی به شما می بخشد بلکه میزان اعتماد به نفس شما را بالا می برد.

چرا باید به بهترین دندانپزشکی زیبایی مراجعه کنیم؟

این روزها متاسفانه افراد غیر متخصص بسیاری از طریق تبلیغات فراوان قصد جذب بیماران را به مطب خود دارند که تنها هدف آنها به جیب زدن پول های کلان از این راه است به همین دلیل توصیه ما این است که همواره به بهترین دندانپزشکی زیبایی مراجعه کنید تا بتوانید بهترین خدمات با بالاترین کیفیت را به دست آورید. زیرا در صورتی که سفید کردن دندان یا اصلاح طرح لبخند توسط افراد غیر متخصص و با استفاده از مواد بی کیفیت انجام شود می تواند سبب پوسیدگی دندان ها یا وارد شدن آسیب به لثه شود.

کلینیک دندانپزشکی پارسه متشکل از مجموعه ای از متخصصین حرفه ای می باشد که خدمات بسیاری با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 34210481(026)-34210482(026) تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه نمایید.

مشخصات بهترین دندانپزشکی زیبایی

برخی از ویژگی های بهترین دندانپزشکی زیبایی عبارتند از:

  • کلینیک دندانپزشکی زیبایی خوب باید محیطی کاملا بهداشتی و مجهز باشد و وسایل مورد استفاده کاملا استریل و یکبار مصرف باشند.
  • در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی از مواد اولیه با کیفیت و جدیدترین تکنیک ها استفاده می شود.
  • متخصصین دندانپزشکی باید حرفه ای باشند و با دانستن علم زیباشناسی بهترین لبخند را به مراجعین هدیه کنند.

خدمات زیبایی کلینیک دندانپزشکی پارسه

لمینت دندان

سفید کردن دندان با لمینیت روشی رایح است که می تواند سبب اصلاح بی نظمی های دندان شود. در این روش پوسته های بسیار نازکی بر روی دندان ها قرار داده می شوند که می توانند همرنگ دندان ها یا روشن تر از آنها باشند. در لمینیت دندان ممکن است نیاز باشد ابتدا کمی از دندان ها تراش داده شود تا لمینیت به راحتی بر روی آنها قرار گیرد.

کامپوزیت دندان

مواد کامپوزیتی هم برای ترمیم دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند هم اصلاح طرح لبخند. تنوع رنگ در کامپوزیت دندان زیاد است و هر فردی می تواند با توجه به سلیقه خود یک رنگ را انتخاب نماید.

بلیچینگ دندان

سفید کردن دندان ها با بلیچینگ با استفاده از مواد شیمیایی حاوی پراکسید هیدروژن انجام می گیرد. در این روش پس از قرار گرفتن این ماده بر روی دندان ها، نور لیزر بر روی آنها تابانده می شود که موجب نفوذ این ماده به مینای دندان و سفید شدن دندان ها می گردد.

روکش زیبایی دندان

روکش دندان، پوششی است که برای محافظت از دندان ها بر روی آنها قرار می گیرد و علاوه بر استحکام دندان و جلوگیری از شکستن آنها، ظاهری زیبا به دندان های شما می بخشد. همچنین پس از ایمپلنت دندان، در مرحله آخر یک روکش کار گذاشته می شود تا علاوه بر زیبایی، شکل و ساختار دندان ها را ایجاد کند تا دندان ها برای شما عملکرد خوبی داشته باشند. روکش ها انواع مختلفی دارند از جمله سرامیک، پرسلن و رزین. روکش های سرامیکی به رنگ دندان های طبیعی شما بوده و ظاهری طبیعی تر به آن می بخشند. گاهی از مواد دیگری مانند طلا و فلزات هم استفاده می شود که معمولا برای دندان های خلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

ارتودنسی 

ارتوندسی دندان ها یکی دیگر از خدمات زیبایی است که در مراکز دندانپزشکی ارائه می گردد. از ارتودنسی جهت هم تراز نمودن دندان ها برای رفع مشکل جویدن و همچنین یکدست شدن و زیبایی ظاهری آنها استفاده می شود. در صورتی که دندان ها شکسته یا نامرتب باشند هنگام جویدن غذا به طور کامل بر روی یکدیگر قرار نمی گیرند و همین امر سبب وارد شدن فشار زیاد به فک و در نهایت مشکلات فکی می شود.

علاوه بر آن این کار دارای مزایای دیگری نیز می باشد. از قبیل:

  • صاف شدن و مرتب شدن دندان ها
  • جلوگیری از آسیب به دندان های جلویی
  • اصلاح طرح لبخند

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی مشخصات بهترین دندانپزشکی زیبایی پرداختیم و برخی از خدماتی را که در کلینیک دندانپزشکی پارسه برای سفید کردن دندان ها ارائه می شوند خدمت شما عزیزان معرفی کردیم. برای آشنایی بیشتر با سایر خدمات می توانید به مقاله بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج مراجعه نمایید.

نمونه کارهای دندانپزشکی پارسه کرج:

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه
Call Now Button