کرج، بلوار ملاصدرا، چهارراه نبوت ، برج پارسه ، طبقه اول
34210482 - 34210481 (026)

طول عمر کامپوزیت دندان

طول عمر کامپوزیت دندان

پیشرفت های روزافزون علم دندانپزشکی باعث شده که دفتر جدیدی در مبحث زیبایی دهان و دندان گشوده شود. در گذشته افرادی که تنها می خواستند دندانهای زیبا و منظمی داشته باشند به اندازه افرادی که مشکل پزشکی داشتند باید در مطب دندانپزشکی درد بکشند. اما امروز دیگر چنین نیست به خصوص اگر دندانها سالم باشند و تنها هدف، زیبایی و سفیدی دندانها باشد.

با مراجعه به بهترین دندانپزشکی زیبایی در کرج می توانید با این پیشرفتهای گسترده بیشتر آشنا شوید. طرح لبخند و داشتن لبخند زیباتر هدف و آرزوی هر فردی در دنیا است. از طرفی ترمیم دندان هایی که به هر دلیلی دچار پوسیدگی و یا شکستگی شده باشند نیز یک هدف بسیار مهم برای لذت بیشتر از زندگی است. این اهداف است که کامپوزیت دندان را تبدیل به جذابترین روش در زیبایی دهان و دندان کرده است.

نمونه کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان

تا مدتها رسم بر این بود که ابتدا سطح زیادی از دندانتا عمق زیادی باید تراشیده می شد تا بتوان از روکش ها برای ترمیمو زیبایی دندان استفاده کرد. روش کامپوزیت امروز این نیاز به تراشیدن را به صفر رسانده است. کامپوزیت ماده‌ای آماده و خمیری است که با طیف رنگ متنوع بر اساس رنگ اصلی دندانهای هر فرد  به منظور پرکردگی و ترمیم و زیبایی بکار می‌رود.

قیمت کامپوزیت ونیر دندان

اگر به بهترین دندانپزشکی برای کامپوزیت دندان در کرج مراجعه کنید خواهید دید که هزینه کامپوزیت کردن دندانهای شما به بهترین نحو و با حداقل ممکن محاسبه شده و شیوه کار براساس شرایط دندانهای فرد و بر مبنای نیازهای هر فرد برنامه ریزی می شود.

کلینیک دندانپزشکی پارسه متشکل از مجموعه ای از متخصصین حرفه ای می باشد که خدمات بسیاری با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 34210481(026)-34210482(026) تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه نمایید.

طول عمر کامپوزیت دندان چقدر است

کامپوزیت نیز مانند بسیاری از موارد دیگر در دندانپزشکی نیازمند رعایت موارد بسیاری است تا طول عمر و کیفیت آن هرچه بیشتر شود. از طرفی دیگر یکی از دغدغه های همیشگی در مورد دندانهای کامپوزیت شده ماندگاری رنگ و عدم تغییر رنگ روکش هاست. این موضوع نیز با مراقبت از دندانها حل شدنی است و اصلا آنچه که کامپوزیت را به شیه های دیگر ارجحیت می دهد امکان ترمیم آسان و برگرداندن رنگ آنها با روشهای ساده و سریع است.

در بدترین شرایط، طول عمر کامپوزیت بین پنج تا هفت سال خواهد بود. اگر دچار شکستگی شوند به راحتی ترمیم می شوند و طبیعی است که با رعایت نکات بهداشتی و عدم جویدن اجسام سخت با دندانها خطر شکستگی را می توان از بین برد و طول عمر کامپوزیت را بیشتر کرد.

چه افرادی باید از کامپوزیت استفاده کنند؟

تقریبا هر کسی در هر سنی می توانند از این استفاده کند و از مزایای زیر بهره مند شود.

  1. زیبایی و بهبود ظاهر دهان و دندانها
  2. پر کردن فضای خالی بین دندانها
  3. محافظت از سطح دندانها در برابر پوسیدگی
  4. سفید شدن دندانها و براق و شفاف تر شدن ظاهر آنها
  5. بزرگتر شدن دندانها اگر کوچک باشند
  6. ترمیم شکستگی های دندان

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
Call Now Button