کرج، بلوار ملاصدرا، چهارراه نبوت ، برج پارسه ، طبقه اول
34210482 - 34210481 (026)

کاشت دندان در کرج

کاشت دندان در کرج

هدف از کاشت دندان جایگزینی دندان های از دست رفته است. این کار نه تنها باعث ایجاد یک لبخند سالم و افزایش اعتماد به نفس شما می شود بلکه به نفع ساختار دهان و صورت شما نیز می باشد. هنگامی که شما دندانهای از دست رفته داشته باشید، می تواند به جز بی نصیب ماندن از لبخندی زیبا، مشکلاتی مانند جابجایی دندان ها، تحلیل استخوان ها، کاهش کیفیت زندگی و سایر مشکلات در دهان شود.

جابجا شدن دندان ها زمانی رخ می دهد که دندانهای طبیعی باقی مانده در دهان شما جابجا می شوند زیرا به دلیل از دست دادن دندان، فضای زیادی در دهان وجود دارد. جابجایی باعث می شود دندان های شما کج شوند که این امر روی شکل گونه ها و فک شما تأثیر می گذارد.

کاشت-دندان
کاشت-دندان

در صورت عدم کاشت دندان در زمان مناسب، تحلیل استخوان می تواند رخ دهد. اگر هیچ جویدن یا تحریکی در ناحیه مورد نظر رخ ندهد، استخوان شما به مرور دچار تحلیل می شود و روی ظاهر صورت و دهان شما تأثیر می گذارد. همچنین کیفیت زندگی شما نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد اگر از اینکه هنگام لبخند زدن از نشان دادن دندان های خود متنفر هستید، می تواند یک احساس ناخوشایند و شرم آور در شما ایجاد کند.

اما با کاشت دندان، می توانید دندان های از دست رفته خود را جایگزین کنید و این گام اساسی در جهت بهبود سلامتی و بهزیستی شما است.

کاشت دندان چیست؟

هنگامی که برای جایگزینی دندان های از دست رفته به یک راه حل دائمی نیاز دارید، کاشت دندان بهترین راه حل به نظر می رسد. آنها به همان مراقبت های طبیعی احتیاج دارند و همچنین به حفظ ساختار فک شما کمک می کنند.  کاشت دندان از سه جز اصلی تشکیل شده است. اول ، کاشت یک پست تیتانیومی است که به استخوان فک شما متصل می شود. عنصر دوم اباتمنت است که دندان را در جای خود نگه می دارد و از تغییر و جابجایی آن جلوگیری می کند. عنصر سوم دندان واقعی است که تاج آن است. کاشت دندان یکی از بهترین راه حل های ترمیم دندان در مقایسه با دندان مصنوعی یا گزینه های دیگر است.

کلینیک دندانپزشکی پارسه متشکل از مجموعه ای از متخصصین حرفه ای می باشد که خدمات بسیاری با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 34210481(026)-34210482(026) تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه نمایید.

مزایای کاشت دندان

چندین نکته مثبت در مورد کاشت دندان وجود دارد که شامل موارد زیر است:

1-   میزان موفقیت آن بیشتر از دندان مصنوعی است.

2-  استخوان می تواند به رشد خود ادامه دهد.

3-  می تواند در برابر گاز گرفتن و جویدن بدون لغزش مقاومت کند

4-   راحت و کاربردی است

5-  فشار روی دندانهای مجاور اعمال نمی کند.

6-  مانند سایر دندانهای طبیعی، مراقبت از آنها ساده است.

7-  ایمپلنت مانند دندانهای معمولی عمل می کند.

8-   در معرض پوسیدگی نیست

9-  ساختار صورت و فک را حفظ می کند.

نحوه جلوگیری از خرابی ایمپلنت دندان

برای اینکه از خرابی کاشت دندان جلوگیری شود، باید هر روز به بهداشت دهان و دندان خود توجه کنید. مسواک زدن و استفاده از نخ دندان به اندازه کافی و همچنین معاینه منظم توسط دندانپزشک چندین بار در سال می تواند باعث حفظ سلامت ایمپلنت و سایر دندانهای شما شود.

نتیجه گیری

در این مقاله درباره کاشت دندان و مزایای آن مطالبی را برای شما عزیزان ارائه نمودیم. شما عزیزان برای کاشت دندان در کرج می توانید به بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج مراجعه نمایید.

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
Call Now Button