کرج، بلوار ملاصدرا، چهارراه نبوت ، برج پارسه ، طبقه اول
34210482 - 34210481 (026)

هزینه کامپوزیت دندان در سال 1402

یکی از مواد اصلی در دندانپزشکی کامپوزیت می باشد که علاوه بر کاربردهای درمانی در اصلاح طرح لبخند نیز کاربرد دارد. در دندانپزشکی این ماده برای پر کردن دندان ها استفاده می شود و علاوه بر آن کامپوزیت ها را می توان به صورت پوسته هایی نازک بر روی سطح دندان ها چسباند و باعث زیبایی و درخشندگی دندان ها شد. علاوه بر سفید کردن دندان ها، از کامپوزیت دندان می توان برای بستن فاصله بین دندان ها و پوشاندن شکستگی دندان ها استفاده کرد و باعث جذابیت آنها شد.

علاوه بر آن کامپوزیت ها از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند به همین دلیل هر فرد بنابرسلیقه خود می تواند رنگ دلخواد خود را انتخاب کند.

هزینه کامپوزیت

کاربرد کامپوزیت دندان چیست؟

  • کامپوزیت ها جهت ترمیم دندان ها استفاده می شوند.
  • در صورتی که دندان های فرد نامرتب باشند و زمان کافی برای انجام ارتودنسی نداشته باشد می توان از این روش برای اصلاح بهم ریختگی ها استفاده کرد.
  • از کامپوزیت دندان می توان برای سفید کردن دندان ها و اصلاح طرح لبخند استفاده کرد.

طول عمر کامپوزیت دندان

کامپوزیت ها نیز به مرور زمان و در اثر مصرف نوشیدنی هایی مانند قهوه یا مواد غذایی رنگی دچار تغییر رنگ و لکه می شوند اما این مشکلات با انجام پولیش دندان ها به صورت دوره ای قابل رفع است. طول عمر کامپوزیت دندان نیز به عوامل متعددی بستگی دارد که مهمترین آن مراقبت صحیح و اصولی از کامپوزیت ها می باشد و به طور معمول به مدت 4 تا 8 سال ماندگاری دارند.

کلینیک دندانپزشکی پارسه متشکل از مجموعه ای از متخصصین حرفه ای می باشد که خدمات بسیاری با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 34210481(026)-34210482(026) تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه نمایید.

مراقبت های پس از کامپوزیت دندان

مراقبت از کامپوزیت ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد تا به این ترتیب طول عمر آنها نیز افزایش یابد. مهمترین نکات در این رابطه عبارتند از:

  • برای جلوگیری از ایجاد لکه ها توصیه می شود تا حد امکان از مصرف مواد غذایی رنگی مانند سس قرمز یا نوشیدنی هایی مانند چای و قهوه خودداری کنید.
  • پس از کامپوزیت دندان ها به طور مرتب و روزانه از مسواک و نخ دندان استفاده کنید تا باکتری ها از روی دندان و لثه ها برداشته شوند. در صورت عدم دسترسی به مسواک توصیه می شود پس از خوردن غذا و نوشیدنی، دندان هایتان را با آب بشویید.
  • توصیه می شود به طور مرتب به دندانپزشکی زیبایی برای معاینه دندان ها و انجام پولیش دندان ها مراجعه نمایید تا سلامت دهان و دندان ها حفظ شود.

قیمت کامپوزیت دندان در کرج

برای بسیاری از افراد هزینه کامپوزیت دندان از اهمیت بالایی برخوردار است ولی توصیه ما این است که به کیفیت مواد اولیه اهمیت بالایی دهید. در حالت کلی قیمت کامپوزیت دندان به عوامل متعددی مانند مهارت دندانپزشک زیبایی، کیفیت مواد اولیه به خصوص چسب و… بستگی دارد. شما عزیزان در صورت تمایل ئ اطلاع از قیمت کامپوزیت دندان در کرج می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی مزایای کامپوزیت دندان و عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه آن پرداختیم. شما عزیزن می توانید برای لنجلم کامپوزیت دندان و سایر خدمات دندانپزشکی با بالاترین کیفیت به کلینیک دندانپزشکی پارسه در کرج مراجعه نمایید.

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
Call Now Button